Takaisin etusivulle

Sähköinen asiointi

Palveluun kirjaudutaan pankkien verkkopalvelutunnuksilla.

Sähköinen asiointi

Mobiili Kansalaisen Ajanvaraus on ohjelmisto, jolla kansalainen voi:
– Tehdä uusia ajanvarauksia kutsun perusteella
– Siirtää ja peruuttaa olemassa olevia ajanvarauksia
Puolesta asiointisopimuksella sinun on mahdollista hoitaa sähköisesti myös yli 12-17- vuotiaiden lastesi tai muiden läheistesi ajanvarauksiin liittyviä asioita.

Palvelun ulkopuolelle rajataan ne hoitoajat, joiden siirtäminen tai peruminen vapaasti ei ole hoidon kannalta mahdollista, esim. oikomishoidon ja protetiikan sarja-ajat sekä erikoishammaslääkärin ajat.
Kyseiset ajanvaraukset näkyvät sähköisessä asiointipalvelussa, mutta niiden siirtäminen ja peruminen on mahdollista vain puhelinpalvelun kautta 017 402 240 arkisin klo 8.00 -14:00.

Kiireelliset päivystysajat sekä uuden potilaan tarkastusaika varataan myös puhelimitse.

Ajan siirtäminen tai peruminen on mahdollista tehdä sähköisesti 2 päivää ennen varattua aikaa, muussa tapauksessa ottakaa yhteyttä puhelinpalveluun.

Poisjäännistä ja samana päivänä tehdystä ajan peruutuksesta perimme 50,80€  yli 15-vuotiailta asiakkailta riippumatta siitä, onko tekstiviestimuistutus tullut perille.