Takaisin etusivulle

Sähköinen asiointi

HUOMIO! Hammashoitolan sähköinen asiointi on toistaiseksi pois käytöstä potilastietojärjestelmän vaihtumiseen liittyvästä siirtymävaiheesta johtuen. Ilmoitamme, kun sähköinen asiointi on jälleen toiminnassa.

Palveluun kirjaudutaan pankkien verkkopalvelutunnuksilla.

Sähköinen asiointi

Mobiili Kansalaisen Ajanvaraus on ohjelmisto, jolla kansalainen voi:
– Tehdä uusia ajanvarauksia kutsun perusteella
– Siirtää ja peruuttaa olemassa olevia ajanvarauksia
Puolesta asiointisopimuksella sinun on mahdollista hoitaa sähköisesti myös yli 12-17- vuotiaiden lastesi tai muiden läheistesi ajanvarauksiin liittyviä asioita.

Palvelun ulkopuolelle rajataan ne hoitoajat, joiden siirtäminen tai peruminen vapaasti ei ole hoidon kannalta mahdollista, esim. oikomishoidon ja protetiikan sarja-ajat sekä erikoishammaslääkärin ajat.
Kyseiset ajanvaraukset näkyvät sähköisessä asiointipalvelussa, mutta niiden siirtäminen ja peruminen on mahdollista vain puhelinpalvelun kautta 017 402 240 arkisin klo 8.00 -14:00.

Kiireelliset päivystysajat sekä uuden potilaan tarkastusaika varataan myös puhelimitse.

Ajan siirtäminen tai peruminen on mahdollista tehdä sähköisesti 2 päivää ennen varattua aikaa, muussa tapauksessa ottakaa yhteyttä puhelinpalveluun.

Poisjäännistä ja samana päivänä tehdystä ajan peruutuksesta perimme 50,80€  yli 15-vuotiailta asiakkailta riippumatta siitä, onko tekstiviestimuistutus tullut perille.